Bestellen

Welke verzendmethodes zijn er beschikbaar?

Verzenden doen wij met PostNL. Alle pakketten versturen wij via de regels die gelden bij PostNL en de daarbij horende kosten.

Verzenden jullie ook internationaal?

Wij verzenden internationaal naar België en Duitsland.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling binnen is?

Plaats je jouw bestelling voor 12.00 uur dan zorgen wij dat de bestelling nog diezelfde dag wordt verzonden indien het product op voorraad is. Je hebt je bestelling dan de volgende dag in huis. Wanneer je na 12.00 uur bestelt, verzenden wij die de volgende werkdag. Je hebt je bestelling dan iets later in huis. Wanneer je product niet voorradig is nemen we direct contact met je op om af te spreken wanneer wij leveren.

Betalen

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Je kan bij ons betalen met: een directe bankoverschrijving, iDeal, Credit Card, PayPal, Bancomat/Mister Cash en Sofort Banking.

Is online betalen wel veilig?

Onze website is goed beveiligd. Dat doen we doormiddel van één van de modernste en veiligste technieken: de Secure Socket Layer (SSL). Dat kan je zien aan het groene hangslotje in je adresbalk. Personen die niks met jouw gegevens te maken hebben, kunnen er ook niet bij.

Bestellen & retouneren

Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst een bestelling door producten toe te voegen aan de winkelwagen. Klik als je alle producten die je wil bestellen hebt toegevoegd op het icoontje van de winkelwagen en klik op ‘bekijk winkelwagen’ of ‘afrekenen’. Vul je gegevens in, kies een betaalmethode en klik op ‘bestelling plaatsen’. Per mail ontvang je een bevestiging van je bestelling. Wij zorgen ervoor dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een account hebt, kan je als je ingelogd bent eenvoudig je bestelling wijzigen of annuleren op de ‘mijn account’-pagina. Heb je geen account bij ons? Mail dan naar sales@audiocentrumveenendaal.nl met je verzoek.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Een account heeft wel een aantal voordelen. Zo kan je eenvoudig je bestelling wijzigen of annuleren. Je kan je bestelgeschiedenis bekijken. En bij volgende bestellingen hoef je niet opnieuw je gegevens in te vullen.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als je wil weten wat de huidige status van de bestelling is, dan kan je die hier bekijken.

Hoe retourneer ik een product?

Voldoet je bestelling niet aan de verwachtingen, of heb je een mankement aan een product ontdekt? Neem dan contact met ons op per telefoon of mail. Dan zullen wij je instructies geven hoe je het product of de producten het best aan ons kan retourneren.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.